VERSLUI IR ORGANIZACIJOMS
VADOVAMS
- Individualios konsultacijos, terapinės sesijos, tapus vadovu arba esamiems vadovams, jaučiantiems, kad užstrigo, naujų vidinių resursų paieška
- Asmeninės supervizijos, ieškant sprendimų, kai patiriami sunkumai, susiję su profesija, užstrigusiais tikslais ir kt.
- Kognityvinis šališkumas, “mąstymo klaidos”, perfekcionizmas, prokrastinacija ir viso to įtaka organizacijos augimui, plėtrai, psichoemocinei sveikatai. Kaip iš to išeiti?
„Vadovų klubas“ viduriniosios grandies vadovams:
- Praktiniai užsiėmimai, grupinės supervizijos, terapiniai pokalbiai mažose grupelėse, skirti įtampos mažinimui, tinkamam reflektavimui, patirčių apsikeitimui, didesniam geranoriškumui ir palaikymui
- Lyderio savybės, būtinos vadovams, norintiems pasiekti užsibrėžtus tikslus ir įkvėpti komandą. Kaip jas auginti?
Komandos sveikata: diagnostika, remiantis S. Gingerio Pentagramos modeliu, ir kryptys pokyčiams
Mokymai VERSLUI IR ORGANIZACIJOMS
Psichologinės konsultacijos
Vadovams, komandoms, grupėms, mokantis išgyventi neapibrėžtume, išgyvenant sunkumus, krizinę situaciją
Individualios psichoterapinės konsultacijos darbuotojams
Grupinė supervizija, terapinės grupės darbuotojams
1-2 dienų renginiai, praktiniai mokymai įvairiomis saviugdos temomis pagal šiuo metu aktualų organizacijai poreikį
Mokymai VERSLUI IR ORGANIZACIJOMS
KOMANDOMS
Streso ir negatyvių išgyvenimų valdymas, remiantis Mindfulness, atida ir dėmesingo įsisąmoninimo programomis:
Paskaita, įvairios trukmės praktiniai seminarai, mokymai, 6-8 savaičių trukmės tęstiniai (kartą per savaitę) praktiniai Mindfulness Streso valdymo ir atsistatymo po streso mokymai:
- Mindfulness sunkių emocijų ir išgyvenimų valdymui, perdegimo prevencijai, remiantis
- Kognityvinės elgesio terapijos programa (MBCT)
Mindfulness praktikų ir gyvenimo tyloje diena
Sąmoningas būvimas gamtoje
Mokymai VERSLUI IR ORGANIZACIJOMS
Komandų efektyviam bendravimui ir organizacijų sėkmei:
- Praktiniai seminarai – mokymai, skirti savo, kolegų ir klientų elgesio modelių – gynybinių reakcijų atpažinimui ir keitimui sveikomis, tinkamomis esamai situacijai. 7 pagrindiniai elgesio modeliai, nutraukiantys kontaktą ir kaip juos keisti
- Kognityvinis šališkumas ir kaip jis veikia vadovų ir darbuotojų sprendimus bei santykius
- 10 pagrindinių “mąstymo klaidų”, trukdančių organizacijos augimui ir kaip tai keisti
Emocijų ir impulsyvių reakcijų ir konfliktų valdymas, geranoriškumo ir atjautos auginimas
Efektyvus bendravimas – 4 bendravimo lygiai, kontakto ciklo etapai
Kūrybiškumo lavinimo programos, pasitelkiant metaforines kortas, dailės, rašymo pratimus, vizualizacijos technikas, meditacijas ir spontaniškumą ugdančias improvizacijas
Praktiniai seminarai, paskaitos perdegimo, mobingo prevencijai, prokrastinacijai įveikti
Praktiniai seminarai, kūrybinės-psichoterapinės dirbtuvės balanso atgavimui ir pasirūpinimui savimi
Kiti, su šiuo metu organizacijai aktualiu poreikiu susiję mokymai
Kaip išlikti emociškai tvirtam sunkiose situacijose
5 ak. val. teorinis-praktinis patyriminis seminaras su praktinėmis dirbtuvėmis, skirtas psichologinio lankstumo, atsparumo ir adaptyvumo gebėjimų ugdymui. Tai galingas resursas, padedantis komfortiškai išgyventi ir adaptuotis sudėtingose situacijose ir prisitaikyti, gyvenant permainų ir pokyčių metu.
Teorinėje dalyje aiškinsimės, kas tai yra, kokie svarbiausi jo komponentai ir kokiais įrankiais galima jį išsiugdyti. Praktinėse dirbtuvėse to mokysimės, kad žinias galėtume integruoti į kasdienybę.
Seminare bus naudojama teorija, pratimai, vizualizacijos ir kitos, priklausomai nuo grupės poreikių, praktikos, darbas porose ir dalyvių refleksija proceso grupėje, užbaigiant mokymus.
Seminaras grįstas Mindfulness Streso valdymo ir atjautos, empatijos didinimo, priėmimo praktikomis, Kognityvine elgesio terapija
Nerimas permainų ir neapibrėžtumo laikotarpiu
Mokymuose bus naudojama teorija, pratimai ir praktikos, dalyvių refleksija proceso grupėje, užbaigiant mokymus.
Perfekcionizmas ir jo pasekmės: nuovargis, atidėliojimas, perdegimas.
Kaip siekti tikslų, motyvuoti save, komandas ir neperdegti?
Kaip leisti sau, būnant neidealiu, jaustis vertingu ir kaip leisti tokiais būti kitiems.
5 ak. val. teorinis-praktinis patyriminis seminaras su praktinėmis dirbtuvėmis
Kas nulemia perfekcionizmą ir kaip įgyti drąsos būti neidealiu ir jaustis vertingu. Nerimą įjungiantys ir palaikantys perfekcionistiniai reikalavimai sau ir pasidavimas spaudimui iš aplinkos. Idealumo spąstai, iššaukiantys nerimą, baimes, gėdos ir kaltės jausmus bei vengimą ir atidėliojimą. Nerimą didinanti autopilotinė grandinė: Mintys – emocijos – elgesys ir psichologiniai įrankiai, padedantys tai suvaldyti. Laisvėjimas ir jį lydintis kūrybinis prisitaikymas netikėtose, neaiškiose, sunkiose situacijose, išmokus išeiti iš įkalinančio vienintelio žinojimo kaip elgtis. taip pat – komforto jausmas darbe, išmokus teisingai brėžti ribas.
Praktinės užduotys, pratimai ir praktikos – pagrindiniai įrankiai saviugdai: mokysimės keisti perfekcionizmą palaikančias nuostatas, 10 pagrindinių „mąstymo klaidų“, ribojančius įsitikinimus, tvarkytis su kritiškais balsais ir baimę „įjungiančiais“ gėdos, kaltės jausmais.
Mokymuose bus naudojama teorija, pratimai, praktikos ir dalyvių refleksija proceso grupėje, užbaigiant mokymus.
Seminaras grįstas Geštalto terapija, Mindfulness Streso valdymo pratimais ir praktikomis, Kognityvine elgesio terapija.
Streso, negatyvių emocijų ir psichologinės įtampos valdymas - pagrindiniai Mindfuness instrumentai
Temos:
1. Kas yra stresas, kaip jis atsiranda ir kaip išsireiškia, kada jis naudingas, o kada žalingas
2. Emocijos ir jų reikšmė stresui. Kodėl sunku valdyti emocines reakcijas ir kaip tai tinkamai daryti
3. Streso įtaka psichologinės įtampos ir profesinio perdegimo atsiradimui. Tinkami būdai to išvengti
4. Efektyviausi šiuolaikinio mokslo patvirtinti neigiamų emocijų, streso valdymo įrankiai – 3 pagrindiniai Mindfulness (dėmesingo įsisąmoninimo) pratimai, lengvai perkeliami į gyvenimą
5. Kaip susitvarkyti su didėjančio emocinio krūvio iššūkiais ir atsistatyti po stresinių situacijų
Trukmė pagal poreikį: 3- 5 val.
Kai kontrolė nepadeda. Kuo ją keisti?
Kaip išgyventi neapibrėžtume, nuolat besikeičiančiose, krizinėse ir emociškai sunkiose situacijose?
Temos:
Psichologinio atsparumo, lankstumo ir stabilumo ugdymo svarba, gyvenant didėjančio neapibrėžtumo sąlygomis
Kūrybiško prisitaikymo ugdymas – išeitis, norintiems sėkmingai išgyventi neapibrėžtume ir sparčiai besikeičiančiose situacijose
Sustabarėję elgesio modeliai, trukdantys įgyvendinti tikslus ir tinkamai bendrauti. Kaip juos keičiant, galima keliauti į sėkmingus pokyčius
Emocijų, minčių, elgesio įtaka bendravimui. Šios grandinės suvokimas, atpažinimas ir mokėjimas reguliuoti, valdyti – raktas į efektyvų bendravimą
Pasitikėjimo ir savivertės auginimas
Trukmė pagal poreikį: 3- 5 val.
Kaip dirbti, išlaikant vidinę ugnį ir neperdegti
Temos:
Streso įtaka profesiniam perdegimui. Kaip jis atsiranda, kokie jo požymiai. Testas asmeniniam perdegimui nusistatyti
Profesinio perdegimo prevencija. Pagrindinės priemonės organizaciniame lygmenyje. Būtiniausios kompetencijos, kurias reikia ugdyti.
Tinkami būdai ir strategijos padėti organizacijai ir sau neperdegti.
Trukmė pagal poreikį: 1- 5 val.
Geštalto principai apima praktiškai visas organizacijos sritis:
komunikaciją, sugebėjimą tvarkytis su sunkumais ir iššūkiais, vidinius ir išorinius santykius, bendravimą, sprendimų priėmimą, vertybes… Jų suvokimas ir mokėjimas naudotis gali tapti efektyvia priemone, padedančia auginti darbuotojus, komandas, lyderius sėkmingai veiklai ir kurti sveiką atmosferą darbe.
Aiškiai suvokiu, jog dabartinis laikotarpis visoms organizacijoms ir vadovams galės būti sėkmingas, jei dėmesys bus nukreiptas ne tik į profesinių kompetencijų ugdymą, bet į svarbiausią dalyką – sąmoningumo ugdymą, savęs įvairiose situacijose ir santykiuose suvokimą, savo poreikių ir nusistovėjusių, bet nebenaudingų elgesio modelių atpažinimą ir mokėjimą keistis bei vidinių gebėjimų, resursų auginimą ir stiprinimą.
Šiuo metu labai domiuosi organizacijomis, veikiančiomis gyvųjų sistemų principais. O jie sutampa su geštalto principais!
📍Tai organizacijų vadovų, lyderių mokėjimas ir sugebėjimas matyti tikslą, kaip šviesą horizonte ir tuo pačiu būti dabarties momente.
📍Tai kuo didesnis sąmoningumas, adekvatus situacijų, santykių ir savo poreikių juose suvokimas ir mokėjimas patenkinti savo poreikius, kūrybiškai prisitaikant prie besikeičiančių sąlygų
📍Tai gebėjimas atpažinti savo impulsyvias reakcijas, sunkumus bendrauti, būti santykyje su kitais, kylančiais iš kažkada išmokto sustabarėjusio elgesio modelio, kuris dabar mums jau nebenaudingas.
📍Tai psichologinis lankstumas, atsparumas, kūrybiškas prisitaikymas ir atsakomybių delegavimas vietoj iki šiol dominavusio ir dažnai nebepasiteisinančio vadovavimo stiliaus, grįsto kontrole, griežtomis taisyklėmis ir vieninteliu teisingu žinojimu, kaip siekti tikslų ir kaip bei kokiu būti.
📍Tai savo ir kitų žmonių emocijų atpažinimas, empatija, pasitikėjimas ir geranoriškumas
Esu įsitikinusi, kad nuo šiol organizacijų sėkmė vis daugiau priklausys nuo to, kiek gyvi ir sąmoningi bus tos organizacijos vadovai, lyderiai, darbuotojai.
Mokymai VERSLUI IR ORGANIZACIJOMS
Kodėl verslų savininkams naudinga investuoti į vadovų ir darbuotojų psichoemocinę savijautą? Kaip tam gali padėti geštalto principų išmanymas ir naudojimas?
Rezultatą, tikslus, kurių siekiame išorėje, mes kuriame iš tos vidinės savijautos, kuri yra dabar. Tad, jei darbuotojas ar patys vadovai suvokia, kas vyksta jų vidiniame pasaulyje, žino savo stiprybes, silpnybes, atpažįsta savo ir kolegų, partnerių, klientų gynybines reakcijas ar sustabarėjusius elgesio modelius, o taip pat – galimybes, moka kūrybiškai prisitaikyti sunkiose situacijose, pasirūpinti savimi, žino būdus atgauti jėgas, persikrauti, neperdegti, atsistatyti, tvarkytis su negatyviomis mintimis, tai jo savijauta bus gera.
Tokie vadovai ir darbuotojai sukuria realią vertę net tada, kai nutinka kažkas ne taip, kaip prognozuota, ir randa naujų resursų bei krypčių kompanijai vystytis. Tuo labiau, kad gyvename vis labiau nenuspėjamame pasaulyje, prie kurio turime išmokti lanksčiai prisitaikyti ir būti psichologiškai adaptyvūs ir atsparūs.
Šiame amžiuje vis daugiau kalbama apie būtinybę keisti įprastą įmonės valdymą nauju, labiau tinkamu siekti ambicingų tikslų sparčiai besikeičiančiame, chaotiškame pasaulyje. Gimsta gyvos organizacijos, atveriančios kelius darbuotojų laisvei ir didesnei atsakomybei, augimui ir motyvacijai, įtraukiant žmones kurti bendrą vertę, kartu siekti tikslų. Darbuotojų įsitraukimas tampa nebe vadovų užduotimi, o natūralia kasdienybe. Tam pasitelkiama ir psichologija, terapija. Vis daugiau verslo įmonių ne tik deklaruoja, bet ir realiai kuria kitokią organizacijos kultūrą, rūpinasi darbuotojų psichoemocine sveikata ir organizacijos atmosfera.
Su naujais iššūkiais susiduria ir vadovai. Būtent nuo jų asmeninių savybių, kompetencijų ir vertybių prasideda tikroji organizacijos kultūra.
Esu psichoterapeutė (Geštalto kryptis, Europos sertifikacija), supervizorė, sertifikuota Mindfulness Streso valdymo, Kognityvinės elgesio terapijos ir Mindfulness programų mokytoja, trenerė, esu įgijusi darbo su grupėmis ir geštalto principų organizacijose konsultantės specializacijas.
Visus mokymus rengiu, remiantis šiomis terapinėmis kryptimis ir dailės, rašymo terapijomis, vizualizacijos pratimais, meditacijomis bei vaidmenų terapija.
Tikrai žinau, kad pokyčiai organizacijoje gali prasidėti neįtikėtinai greitai, išmokus bent šiek tiek paauginti savąjį sąmoningumą:
pradėjus įprastą taip įprastą “kodėl” keisti į geštalto terapijoje naudojamą “kaip”: kaip dirbau/bendravau, kad tai atsitiko? kaip darbuotojai bendrauja tarpusavyje ir su vadovais?, kaip sprendžiami konfliktai ir kylantys sunkumai? kaip deleguojamos užduotys? kaip susimobilizuojama naujam iššūkiui?…
pradėjus vis daugiau įsileisti kūrybiškumo, improvizacijos, išėjus iš įprastos vienintelio žinojimo zonos.
Verslų savininkus, įmones ir organizacijas konsultuoju, vedu seminarus jau daugiau kaip 20 metų, 10 m. vadovavau savo įkurtai įmonei, nuo 2017 metų iki šiol vadovauju VšĮ Konsultacijų ir mokymų centrui ESU.
Konsultuoju verslo įmones ir organizacijas, vedu mokymus, seminarus, renginius, remiantis geštalto terapija, Mindfulness, Dėmesingu įsisąmoninimu grįstomis streso valdymo bei Kognityvinės elgesio terapijos programomis